telegram
instagram
whatsapp

دوره‌های آموزشی زبان کره‌ای

 در اخبار و ستارگان

korean-main-poster

زبان کره‌ای

این روزها، زبان کره‌ای یکی از پراستقبال‌ترین زبان‌های آسیای شرقی است. زبان کره‌ای، زبان رسمی کره جنوبی و کره شمالی است. زبان کره‌ای همچنین در جوامع بزرگی چون چین، ژاپن، آسیای میانه و ایالت متحده‎ی آمریکا صحبت می شود. در چند سال اخیر صنعت موسیقی و فیلم کشور کره در سطح دنیا مورد توجه عموم قرار گرفته است؛ از این رو بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان کره‌ای هستند. یادگیری زبان کره‌‎ای فرصت‎های شغلی فوق‌العاده‌ای را نیز پیش روی شما می‌گذارد، چراکه تکنولوژی پیشرفته و اقتصاد مبتنی بر خدمات کشور کره‌ی جنوبی را به یازدهمین اقتصاد قوی جهان، ششمین صادرکننده بزرگ و ششمین شریک تجاری ایالات متحده‌‌ی آمریکا تبدیل کرده‌است. همچنین، تعداد افرادی که به خوبی می توانند به زبان کره‌ای صحبت کنند بسیار کم است؛ درنتیجه، یادگیری این زبان شما را در جایگاهی خاص برای داشتن شغلی عالی و نیز توسعه کسب و کارتان قرار خواهد داد. کشور کره‌ی جنوبی نقش چشمگیری در تاریخ آسیای شرقی داشته است، بنابراین یادگیری زبان کره‌ای شما را به دنیای تاریخ و فرهنگ خواهد برد. یادگیری زبان کره‌ای دستاوردی شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است که درهای بسیاری را به روی شما باز خواهد کرد.

اهمیت یادگیری زبان کره‌ای

korean-main-poster

باتوجه به موارد گفته شده در این بخش به اهمیت اصلی یادگیری زبان کره‌ای می‌پردازیم.

بیش از ۸۰ میلیون نفر به زبان کره‌ای صحبت می‌کنند.

اقتصاد کره‌ی ‌جنوبی با سرعت ثابتی در حال شکوفایی است.

کره‌ی ‌جنوبی در امور جهانی جایگاه بسیار مهمی دارد.

فرصت‌های شغلی کره‌ی جنوبی را به یکی از بهترین مقصدهای مهاجرتی تبدیل کرده‌است.

زبان کره‌ای زبانی منطقی است و قوانین این زبان یادگیری آن را تسهیل می‌کند.

یادگیری زبان کره‌ای به شما کمک می‌کند تا زبان‌های چینی و ژاپنی را سریع‌تر فرا بگیرید.

موارد بالا تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های زبان کره‌ای است. مطمئن باشید که زبان کره‌ای ارزش تلاش‌های شما را دارد. تسلط به زبان کره‌ای دستاوردی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دوره‌های آموزش زبان کره‌ای در سطوح مبتدی تا پیشرفته

دوره‌های آموزش زبان کره‌ای در گروه آموزشی ارتباطات به صورتی برنامه‌ریزی شده‌اند که زبان‌آموزان از ابتدا توانایی استفاده از زبان کره‌ای را با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت‌های مختلف خواهند داشت. دوره‌های آموزشی زبان کره‎ای بر هر ۴ مهارت اصلی زبان یعنی مهارت‌های نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن متمرکز است. دوره‌های آموزشی زبان کره‌ای به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. کلاس‌های حضوری از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت مکالمه‌محور در قالب دوره‎های فشرده، نیمه فشرده‌، گروهی و خصوصی ارائه می‎شوند. اساتید مجرب با سابقه‌ی بالا در زمینه‌ی آموزش زبان‌آموزان را برای آزمون‌های رسمی زبان کره‎ای نیز آماده می‌سازند تا افرادی که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور کره را دارند به تسلط کافی دست یابند.

منابع آموزشی زبان کره‌ای

korean-for-beginners

کتاب Korean for Beginners منبعی معتبر و کاربردی برای یادگیری زبان کره‌ای است. این کتاب ۴ جلد دارد تا هر ۴ مهارت زبان را به طور جامع پوشش دهد. هر جلد شامل ۲۰ درس است و به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با اصطلاحات روزمره و مهارت‌های صحبت کردن، خواندن، شنیداری و نوشتاری به زبان کره‌ای آشنا شوند. این مجموعه‌ی ۴ جلدی روش تدریسی ساده و مستقیم استفاده می‌کند تا به زبان‌آموزان اجازه ‌دهد با زبان کره‌ای در موقعیت‌های مختلف روزمره آشنا شوند و با افرادی که به زبان کره‌ای صحبت می‌کنند به خوبی ارتباط برقرار کنند. این کتاب با ارائه تمرین‌های گوناگون مانند پرسش، پاسخ و بحث در مورد موضوعات مختلف، زبان‌آموزان را به تمرین کردن و تسلط بر زبان کره‌ای تشویق می‌کند. به‌طور کلی، مجموعه‌ی Korean for Beginners یکی از بهترین منابع موجود برای زبان‌آموزان زبان کره‌ای است.

مدرک پایان دوره زبان کره ای

مجموعه گروه آموزشی ارتباطات پس از اتمام دوره‌ی زبان کره‌ای در هر سطح، مدرکی معتبر به زبان‌آموزان خواهد داد که شامل میانگین نمره‌ی آنان در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان می‌دهد میزان تسلط شما در زبان کره‎ای چه میزان است تا برای مقاصد مختلف ازجمله تدریس، فرصت شغلی در شرکت‌های مختلف و موسسات از آن استفاده نمایید. ناگفته نماند، زبان‌آموزان با توجه به نیاز خود ممکن است نیاز داشته باشند تا در آزمون‌های بین المللی شرکت کنند.

سوالات متداول

یادگیری زبان کره‌ای چه کاربردی دارد؟

این روزها، زبان کره‌ای یکی از پراستقبال‌ترین زبان‌های آسیای شرقی است. یادگیری زبان کره‌ای دستاوردی شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است که درهای بسیاری را در زمینه‌های تحصیلی، شغلی و فرهنگی به روی شما باز خواهد کرد.

دوره‌های آموزش زبان کره‌ای به چه صورت برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزش زبان کره‌ای در گروه آموزشی ارتباطات به صورتی برنامه‌ریزی شده‌اند که زبان‌آموزان از ابتدا توانایی استفاده از زبان کره‌ای را با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت‌های مختلف خواهند داشت.

منبع آموزشی زبان کره‌ای چیست؟

کتاب Korean for Beginners منبعی معتبر و کاربردی برای یادگیری زبان کره‌ای است. این کتاب ۴ جلد دارد تا هر ۴ مهارت زبان را به طور جامع پوشش دهد.

پس از پایان دوره‌های آموزشی چه مدرکی دریافت می‌کنیم؟

مجموعه گروه آموزشی ارتباطات پس از اتمام دوره‌ی زبان کره‌ای در هر سطح، مدرکی معتبر به زبان‌آموزان خواهد داد که شامل میانگین نمره‌ی آنان در طول دوره خواهد بود.