مقررات و ضوابط

“آیین نامه انظباطی زبان آموزان”

1- رعایت موازین شرعی ، اخلاقی وآئین نامه آموزشگاه الزامی می باشد وزبان آموز متعهد به حفظ ظواهر ، شعائر اسلامی و قوانین موسسه است .

2- هرنوع تخلف اخلاقی – انضباطی – آموزشی که مانع پیشرفت کلاس یا مغایر با آئین نامه موسسه باشد موجب اخطار ومحرومیت زبان آموز می گردد وجبران ضررهای احتمالی مالی متوجه فرد خاطی خواهد بود.

3- حضوربه موقع سرکلاس (حداقل 5 دقیقه زودتر از ورود استاد ) الزامی است.

4- استفاده ازتلفن همراه وهروسیله ای که ایجادمزاحمت درمحیط آموزشی نماید ممنوع می باشد.

5- کلیه ی اخبار آموزشگاهی از طریق تابلوی اعلانات به اطلاع دانشجویان میرسد و توجه به تابلو اعلانات از تعهدات زبان آموز می باشد.

6- دانشجو به ازاء هر تاخیر بالای 15 دقیقه،یک غیبت غیرموجه خواهد خورد ولی حق استفاده از ادامه کلاس را خواهد داشت و به ازاء هربارتاخیر 3 نمره از امتیاز پایان ترم زبان آموز (از100 نمره )کسرخواهدگردید و ضمناً هزینه جلسه غیبت برای زبان آموز محاسبه خواهد شد.

7- غیبت بیش از سه جلسه در طول دوره موجب محرومیت از کلاس و دوره خواهد گردید . تبصره : در رابطه با پکیج های تک نفره ، دانشجویان می توانند با اطلاع قبلی (حداقل 24 ساعت قبل)در هر 10 جلسه فقط یک جلسه را کنسل نمایند .

8- تعداد جلسات دوره به ضرورت و صلاحدید موسسه ، از قبل اعلام می گردد و زبان آموز مکلف به حضور فعال ، مستمر و موثر در دوره بوده و هیچ نوع غیبت و کم کاری قابل توجیه نمی باشد.

9- دانشجو ، مکلف به شرکت در آزمون های پایان دوره (فاینال) با هماهنگی مسئول مربوطه می باشد و کارنامه آزمون پایان هر ترم در پروفایل دانشجو در سایت www.elg.ir ثبت می گردد که این کارنامه قابل پرینت می باشد.

10- تعویض استاد به منظور آشنایی با انواع متدها ، مهارت ها ، تکنیک ها و کسب دانش مطلوب زبان آموز با صلاحدید آموزشگاه ، حتی مکررا ، مجاز می باشد.

11- از آن جایی که این قرارداد برای زبان آموزان با سرعت یادگیری متوسط طراحی شده است ، لذا در صورت نیاز زبان آموز به تعداد جلسات بیشتر ، با صلاحدید آموزشگاه ، ایشان ملزم به پرداخت ، برمبنای تعداد جلسات مورد نیاز می باشند.

12- هر زبان آموز ملزم می باشد که از تعداد جلسات جانبی رایگان ، که به صورت گروهی تشکیل می شود ، در طی دوره آموزشی استفاده نماید و پس از اتمام دوره آموزشگاه هیچ گونه تعهدی در این خصوص ندارد : ضمنا روز و ساعت برگزاری کلاس های فوق توسط آموزشگاه تعیین می گردد و زبان آموز بایستی خود را با تایم مزبور هماهنگ کند.

13- هر زبان آموز ملزم می باشد در صورت شرکت در آزمون های ملی و بین المللی و کسب نمره قبولی تصویر(کپی) نتایج خود را به مرکز مریوطه ارائه نماید.

“آیین نامه اداری – مالی گروه آموزشی ارتباطات”

1. هر زبان آموز مسئول پرداخت شهریه خود در زمان مورد توافق طرفین و متعهد به اتمام دوره می باشد و در صورت وقفه یا جدایی از دوره ، مسئولیت مالی و آموزشی قرارداد به عهده شخص ایشان می باشد و هیچ وجهی مسترد نخواهد گردید.

زبان آموز در طول دوره می تواند فقط یکبار و تا سقف یک ماه ،با هماهنگی مسئول مربوطه ، از مرخصی تحصیلی استفاده نماید .

2. هر نوع تاخیر یا خلف وعده در پرداخت ها و عدم تسویه حساب مالی منجر به جریمه ، طبق تبصره ذیل ، و درصورت تکرار سبب کان لم یکن شدن کلاس یا دوره و محرومیت زبان آموز می گردد.

تبصره: در صورت دیرکرد در پرداخت اقساط ماهیانه به ازاء هر 10 روز 10% ، 20 روز 20% و 30 روز 50% جریمه به مبلغ آن قسط افزوده میگردد.

3. موسسه تنها در قبال رسیدهای دارای مهر و امضاء مسئول می باشد.

4. دانشجویان عزیز در حین مشاوره و ثبت نام دقت لازم را مبذول فرمایید ، چرا که نظر به برنامه ریزی و زمانبندی آموزشی ، شهریه به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید