telegram
instagram
whatsapp

دوره‌های آموزش زبان آلمانی

 در اخبار و ستارگان

دوره‌های آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی

زبان آلمانی زبانی اروپایی است و اغلب در نواحی مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. زبان آلمانی، زبان مادری بیش از ۹۵ میلیون نفر در سراسر جهان است. زبان آلمانی به صورت رسمی در کشورهایی مانند آلمان، سوئیس، اتریش، بلژیک و مناطق شمالی ایتالیا صحبت می شود. زبان آلمانی به سبب تعداد بالای مقالات نوشته شده، دومین زبان علمی جهان نیز به‌شمار می‌رود و سومین زبان رایج در محیط اینترنت (پس از انگلیسی و روسی) است. زبان آلمانی بسیار به زبان‌های انگلیسی و هلندی شباهت دارد. ریشه‌ی بیشتر واژه‌های زبان آلمانی به خانواده‌ی زبان‌های هندی-اروپایی برمی‌گردد. همچنین، زبان آلمانی لهجه‌ها و گویش‌های متفاوتی دارد که موجب شهرت این زبان شده است. این روزها، به دلیل شرایط تحصیلی و کاری ویژه‌ای که کشور آلمان ارائه می‌دهد، زبان آلمانی به یکی از زبان‌های پرکاربرد و مهم تبدیل شده است. به همین سبب افراد زیادی به‌دنبال یادگیری زبان آلمانی هستند. درواقع، برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند یادگیری زبان آلمانی امری ضروری است. یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که به‌دنبال تحصیل و ارتقای جایگاه شغلی خود هستند میزان موفقیتشان را ده‌ها برابر افزایش خواهد داد.

اگر به یادگیری زبان آلمانی علاقمند هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا دید جامع‌تری نسبت به آموزش زبان آلمانی داشته باشید.

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

نخست در مورد نکات مهم و جالب زبان آلمانی توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

  • زبان آلمانی، در میان کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین صحبت کننده را دارد.
  • زبان آلمانی جز ۳ زبان رسمی اروپا به‌شمار می‌رود.
  • کشور آلمان از لحاظ صنعتی از قوی‌ترین کشورها است.
  • آلمان قطب مهندسی دنیا محسوب می‌شود و از لحاظ موقعیت‌ شغلی بسیار مناسب است.
  • آلمان دومین کشور موفق در زمینه صادرات در جهان و اولین کشور موفق در این زمینه در اروپا است.
  • یادگیری زبان آلمانی برای برقراری ارتباطات روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • زبان آلمانی از لحاظ تجاری و بازرگانی برای تاجران و بازرگانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نکات نام برده اهمیت یادگیری این زبان را به خوبی نشان می‌دهد. آموزشگاه زبان ارتباطات همواره با بهره‌گیری از اساتید مجرب و باسابقه در زمینه آموزش زبان آلمانی پیشگام بوده است.

چرا آموزشگاه زبان ارتباطات را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنیم؟

آموزشگاه زبان ارتباطات با نزدیک به ۳۰ سال تجربه همواره مفتخر بوده است تا با به‌کارگیری از اساتید باتجربه و فراهم کردن محیط‌ آموزشی ایده‌آل فرایند یادگیری زبان‌ آلمانی را برای زبان‌آموزان تسهیل نماید. دوره‌های آموزش زبان آلمانی این مجموعه به صورت فشرده، نیمه فشرده، گروهی، خصوصی و آنلاین برگزار می‌شود. کیفیت ارائه‌ی خدمات آموزشی مطابق با الگوهای استاندارد جهانی است. همچنین دوره‌های آموزش مکالمه زبان آلمانی در این مجموعه براساس شیوه‌ی اصلی سفارت آلمان ارائه داده می‌شود.  در تمامی دوره‌ها، از مبتدی تا پیشرفته، از کتاب‌هایی استفاده می‌شود که مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و در جهت آمادگی آزمون سفارت کمک شایانی به زبان‌آموزان می‌کنند. در کنار کتاب‌های اصلی فایل‌های صوتی، فیلم‌های آموزشی و دیگر مواد کمک آموزشی زبان‌آموزان را به تسلط خوبی از این زبان می‎رساند.

آموزش زبان آلمانی از پایه به متقاضیانی که سابقه یادگیری این زبان را نداشته‌اند کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی به تسلط خوبی دست یابند.

منابع آموزش زبان آلمانی

 

کتاب Starten Wir

مجموعه کتاب های Starten Wirمجموعه‌ کتاب‌های Starten Wir یکی از جدیدترین منابع آموزش زبان آلمانی است که انتشارات Heuber به چاپ رسانده است. آموزشگاه زبان ارتباطات از این کتاب به‌عنوان منبع اصلی آموزش زبان آلمانی از سطح A1  تا B1 استفاده می‌کند. این کتاب به روشی کاربردی مکالمه را به صورت بسیار مناسب و حرفه‌ای به شما آموزش می دهد. این مجموعه کتاب‌ها دارای کتاب دانش آموز، کتاب کار و سی‌دی فایل‌های صوتی در تمامی سطوح است. محتوای کتاب به‌طور کاربردی شامل دستورزبان، مکالمه، درک مطلب و … است. هر کتاب ۱۲ درس دارد و هر درس در ۴ صفحه ارائه می‌شود.

کتاب‌ Menschen

کتاب‌ Menschenمنبع دیگری که آموزشگاه زبان ارتباطات در ساختار آموزشی خود به کار می‌برد، مجموعه‌ کتاب‌های Menschen است. این مجموعه کتاب با توجه به نیاز یادگیری زبان آلمانی طراحی شده است. تمامی دروس براساس ساختاری منسجم طراحی شده‌اند و به صورت موضوع محور با استفاده از به‌روزترین شیوه‌های آموزش زبان آلمانی ارائه می‌شوند. این کتاب به صورت کامل زبان آلمانی را از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌دهد. با اتمام این مجموعه کتاب می‌توانید در آزمون‌های زبان آلمانی مانند گوته شرکت کنید و پس از دریافت مدرک اقدام به دریافت ویزا برای کشور آلمان نمایید. این مجموعه کتاب آموزش زبان آلمانی دارای ۶ جلد کتاب از سطح A1 تا B2 است که متناسب با نیاز زبان‌آموزان طراحی شده است.

اکنون که از اهمیت بالای یادگیری زبان آلمانی مطلع هستید، برای یادگیری این زبان می‌توانید به مجموعه گروه آموزشی ارتباطات مراجعه کنید. هدف اصلی آموزشگاه زبان ارتباطات یادگیری و بازدهی بالای شما عزیزان است، از همین رو با ارائه‎ی مشاوره و تعیین سطح رایگان به زبان آموزان کمک می‌کند تا متناسب با سطح و دانش قبلی خود به یادگیری این زبان بپردازند. همچنین اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید مشاورین مجرب و باسابقه‌ی مجموعه از صفر تا صد در این راه با شما خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی ثبت نام دوره‌ها، شرکت و نحوه‌ی فعالیت کلاس‎ها با مشاورین مجموعه در هر شعبه تماس حاصل نمایید.

مرکز کرج ۰۹۹۰۷۲۱۰۱۹۳
مرکز گوهردشت ۰۹۹۰۷۲۱۰۱۹۲
مرکز عظیمیه ۰۹۹۰۷۲۱۰۱۹۴

سوالات متداول

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

زبان آلمانی، در میان کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین صحبت کننده را دارد. این روزها، به دلیل شرایط تحصیلی و کاری ویژه‌ای که کشور آلمان ارائه می‌دهد، زبان آلمانی به یکی از زبان‌های پرکاربرد و مهم تبدیل شده است.

دوره‌های زبان آلمانی آموزشگاه ارتباطات به چه صورت است؟

آموزشگاه زبان ارتباطات با نزدیک به ۳۰ سال تجربه همواره در برگزاری دوره‌های آموزش زبان آلمانی به صورت فشرده، نیمه فشرده، گروهی، خصوصی و آنلاین پیشگام بوده است. در تمامی دوره‌ها، از مبتدی تا پیشرفته، از کتاب‌هایی استفاده می‌شود که مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و در جهت آمادگی آزمون سفارت کمک شایانی به زبان‌آموزان می‌کنند.

برای یادگیری زبان آلمانی از چه منابعی استفاده می‌شود؟

در گروه آموزشی ارتباطات از مجموعه‌ کتاب‌های Starten Wir که یکی از جدیدترین منابع آموزش زبان آلمانی است و مجموعه‌ کتاب‌های Menschen استفاده می‌شود.