telegram
instagram
whatsapp

آموزش زبان اسپانیایی در کرج

 در اخبار و ستارگان, تازه های ارتباطات

 

زبان اسپانیایی (español) که به نام‌های اسپانیولی، کاستیایی و کاستیلی (castellano) نیز شناخته می‌شود، یک زبان طبیعی از خانواده زبانی هندواروپایی شاخه زبان‌های رومی است که از شبه‌جزیره ایبری در اروپا ریشه گرفته و امروزه با داشتن نزدیک به ۵۰۰ میلیون گویشور بومی (بیشتر در اسپانیا و قاره آمریکا)، یک زبان جهانی است. اسپانیایی از نظر شمار گویشوران بومی دومین زبان جهان، پس از چینی ماندارین،و از نظر شمار کل گویشوران چهارمین زبان جهان، پس از انگلیسی، چینی ماندارین و هندی استاسپانیایی عضو گروه زبان‌های ایبرو-رومی از خانواده زبان‌های هندواروپایی است. این زبان پس از فروپاشی امپراتوری روم غربی در سده پنجم میلادی از چندین گویش لاتین عامیانه در ایبری شکل گرفت. کهن‌ترین متون لاتین با ردپایی از اسپانیایی در شمال ایبری در سده نهم پدید آمده‌اند و نخستین استفاده منظم نوشتاری از این زبان در تولدو، یک شهر برجسته در پادشاهی کاستیا، در سده سیزدهم رخ داد. از سال ۱۴۹۲، زبان اسپانیایی به نایب‌السلطنه‌های امپراتوری اسپانیا، به ویژه به قاره آمریکا و همچنین سرزمین‌هایی در آفریقا، اقیانوسیه و فیلیپین منتقل شد


3 دلیل برای اینکه یادگیری اسپانیایی سخت است

1:اسپانیایی افعال بی قاعده زیادی دارد.
افعال بی قاعده یادگیری اسپانیایی را سخت تر می کند. بسیاری از افعال رایج بی قاعده هستند، بنابراین احتمالاً از آنها در مکالمات روزمره استفاده می کنید. این امر تسلط بر رایج ترین افعال بی قاعده را بسیار مهم می کند.
اگرچه در ابتدا ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، فقط باید زمان بگذارید و این افعال چالش برانگیز را یاد بگیرید. همانطور که مطالعه می کنید، متوجه برخی از آن الگوهایی خواهید شد که قبلا ذکر کردیم که یادگیری شما را آسان تر می کند.
به یاد داشته باشید که این یکی از سخت ترین بخش های زبان است، بنابراین اگر یادگیری اینها کمی طول کشید، تسلیم نشوید.

2:این یک زبان جنسیتی است.
بر خلاف انگلیسی، اسامی اسپانیایی جنسیت را تعیین می کنند. در ابتدا، این امر مستلزم عادت کردن است.
جنسیت ها اغلب بدون قافیه یا دلیل به هم متصل می شوند: در بسیاری از موارد، از شما انتظار می رود که به سادگی به یاد بیاورید که یک کلمه مذکر است یا مؤنث.
در این زبان جنسیت مهم است. جنسیت یک اسم بر کلمات اطراف آن مانند صفت ها تأثیر می گذارد. در ابتدا ممکن است ناامید کننده باشد، اما اگر اسم های جدید را با جنسیت آنها مطالعه کنید، بعداً راحت تر آنها را به خاطر می آورید. و اگرچه آنها اغلب تصادفی به نظر می رسند، قوانینی نیز در مورد جنسیت وجود دارد. همانطور که یاد می گیرید، متوجه خواهید شد که چرا کلمات در بسیاری از زبان ها دارای جنسیت خاصی هستند.
:تسلط بر تلفظ ممکن است دشوار باشد.

بیشتر حروف در زبان اسپانیایی با حروف الفبای انگلیسی یکسان است. با این حال، تلفظ اسپانیایی به طور قابل توجهی با انگلیسی متفاوت است، حتی اگر حروفی که استفاده می کند یکسان باشد. به خصوص باید مراقب حروف صدادار باشید که از تلفظ های متفاوتی از معادل های انگلیسی خود استفاده می کنند.

به نوعی، یادگیری حروف صدادار در اسپانیایی آسان‌ تر است، بر خلاف مصوت ‌های انگلیسی، که تلفظ‌های مختلفی دارند، حروف صدادار اسپانیایی معمولاً بدون توجه به هر چیزی یکسان تلفظ می‌ شوند. به عنوان مثال، حرف e با صدای “eh” تلفظ می شود، مانند “met”.

اما میخکوب کردن این صداها می تواند برای افراد غیر بومی چالش برانگیز باشد. کمی تمرین نیاز دارد، اما در نهایت به آن مسلط خواهید شد.

الفبای اسپانیایی “abecedario” یا “alfabeto” نامیده می شود. از 27 حرف (22 صامت و 5 مصوت) تشکیل شده است که باید آن را یاد بگیریم، زیرا اساس کل زبان است و در درک گویندگان و تلفظ به شما کمک می کند

کشور اسپانیا به طور کلی 79 دانشگاه دارد که 57 تا از آنها دانشگاه‌های دولتی هستند که زبان تدریس آنها اسپانیایی می‌باشد و 22 دانشگاه دیگر خصوصی هستند که معمولا زبان تدریس در آنها انگلیسی می‌باشد. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل را دارند بسته به دانشگاه مورد نظر خود باید به یکی از زبان‌های انگلیسی و یا اسپانیایی مسلط باشند. بسیاری از این دانشگاه‌ها با استانداردهای جهانی هماهنگ هستند و 14 تا از آنها در میان 500 دانشگاه برتر جهان دیده می‌شوند.

مراحل اپلای برای دانشگاه های اسپانیا
متقاضیان دریافت پذیرش از دانشگاه‌های اسپانیا برای موفقیت در دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی لازم است تا مراحل زیر را طی کنند:
انتخاب دانشگاه مورد نظر توسط متقاضیان
انتخاب رشته تحصیلی مورد علاقه متقاضیان که توسط دانشگاه مقصد ارائه می‌شود

مراجعه به وبسایت دانشگاه مورد نظر و اطلاع از مدارک مورد نیاز و ددلاین ثبت نام

تهیه و جمع آوری مدارک خواسته شده توسط دانشگاه از جمله مدارک تحصیلی مقاطع قبلی، مدرک زبان، توصیه نامه از اساتید قبلی و …

تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک

پرداخت هزینه ثبت نام که این هزینه در هر دانشگاه متفاوت است

دریافت نتیجه از مسئولین دانشگاه از طریق ایمیل

اقدام برای ثبت نام ترم جدید در صورت موافقت با پذیرش دانشجویان از سوی دانشگاه

انتخاب محل اقامت در اسپانیا توسط دانشجویان (خوابگاه و یا آپارتمان شخصی)

مراجعه به سفارت برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا

 

چند مکان دیدنی اسپانیا

 

قصر الحمرا و باغ های جنرالایف، گرانادا (Alhambra & Generalife Gardens, Granada)

 

کلیسای ساگرادا فامیلیا و شاهمارهای معماری گائودی، بارسلونا (Barcelona’s Sagrada Familia and Gaudi Sites)

 

مسجد بزرگ کوردوبا (Great Mosque of Cordoba)

 

موزه هنری پرادو و خیابان دل پاسئو، مادرید (The Prado and Paseo del Artes, Madrid)

 

سان لورنزو د ال اسکوریال (San Lorenzo de El Escorial)

 

موزه گوگنهایم، بیلبائو (Guggenheim Museum, Bilbao)

 

برای شرکت در دوره های اموزش زبان اسپانیایی  به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود مراجعه کنید.

 

شعبه تهران مرکز انلاین : 09907210197

شعبه کرج : 09907210193

شعبه گوهردشت :09907210192

شعبه عظیمیه:09907210194