بهترین موسسه زبان های خارجی در تهران و کرج

 در اخبار و ستارگان, تازه های ارتباطات, مقاله ها

ارزیابی گروه آموزش زبان ارتباطات
مقاله در نشریه I.S.I
این مقاله ، چکیدهء پژوهش دانشجوی مقطع دکترای رشتهء مدیریت آموزشی منتشر در نشریه i.s.i میباشد.
امروزه یادگیری زبان خارجی علاوه بر زبان مادری نقش مهمی را در زندگی ما دارد. عوامل زیادی موجب موفقیت در یادگیری زبان های خارجی می گردد. در این مقاله به اختصار عوامل موثر در موفقیت یک موسسه آموزش زبان های خارجی بررسی می گردد. این عوامل شامل: سیستم و سیلابس آموزشی مناسب و بروز، دانش و هنر تدریس مدرس ، نقش مدیر و ارزیابی مداوم زبان آموزان میباشد.
سیستم آموزشی و سیلابس
گروه آموزشی ارتباطات با دامنهء وسیع زبان های خارجی از قبیل : انگلیسی ، ترکی استانبولی ، آلمانی ، فرانسه ، ایتالیایی ، کره ای ، گرجی ، چینی ، ژاپنی ، عربی ، هلندی و …. و گستردگی شعب آموزشی ، محیطی هدف محور و حرفه ای را برای زبان آموزان فراهم کرده است . سازمان، سعی در کشف اهداف و اولویت های زبان آموزان دارد و پس از تنظیم برنامه و نقشهء راه ، سیستم آموزشی متناسب با نیازها و اهداف زبان آموز را انتخاب میکند. این فرایند و دیسیپلین حاکم، این سازمان آموزشی را در بین زبان آموزان منحصر به فرد کرده زیرا محور برنامه ها در این سازمان : کمک به زبان آموزان در رسیدن به اهداف شان است .سازمان از رویکرد مکالمه در شعب خود استفاده میکند ، به همین دلیل از کاربردی ترین سیلابس های آموزشی در خصوص هر زبان خارجی استفاده میگردد.
مدرس
یکی از عناصر ضروری در یک سازمان آموزشی ، دانش و هنر تدریس و انتقال مطلب مدرسان آن است. مدرس با تجربه می تواند تاثیر بسزایی در روند یادگیری زبان آموزان داشته باشد . خوشبختانه اساتید گروه آموزشی ارتباطات از دانش بالایی در سطحC1 زیان تخصصی و مدارک دانشگاهی مرتبط برخوردار بوده و در دورهء تربیت مدرس(T.T.C) مهارت های مرتبط با تکنیکها و هنرهای آموزشی را نیز کسب نموده اند.ارزبابی مداوم مدرسان به دقت انجام میشود. جمیع عوامل موجود، موجب گردیده که این سازمان از سخت گیرترین موسسات، در بکارگیری اساتید برتر ، باشد.
مدیریت
یکی دیگر از عوامل مهم در موفقیت یک موسسه آموزشی ، نحوه مدیریت آن است . مدیران محترم گروه آموزشی ارتباطات همگی دارای تحصیلات عالی و با تجربه بوده و از سال 1378 که این سازمان تاسیس شده ، افرادی متخصص و سخت کوش در این سازمان جذب شده اند.
ارزیابی تحصیلی
دیگر فاکتور مهم ، ارزیابی های مداوم زبان آموزان است. گروه آموزشی ارتباطات ، تست های استاندارد و متد های بروزرسانی شده ای را همواره برای ارزیابی پیشرفت تحصیلی زبان آموزان بکار میگیرد.
کلام آخر
با بررسی کیفی عوامل موثر در پیشرفت یک موسسه و ویژگی های مثبت آن به راحتی متوجه خواهیم شد که چرا گروه آموزش زبان ارتباطات بین تمام موسسات تهران و کرج زبانزد و منصر به فرد است؟
به همین دلیل میباشد که بعضی از آموزشگاه های متفرقه از نام ارتباطات با پسوند و پیشوند استفاده میکنند.
متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به وب سایت رسمی ارتباطات به نشانی ذیل از آدرس و تلفن و مشخصات شعبه های معتبر و اصلی ارتباطات آگاهی یافته و سره را از ناسره تشخیص دهند.
ویرایش :مهری حشمدار
www.ELG.ir