telegram
instagram
whatsapp

یادگیری زبان روسی در آکادمی ارتباطات

 در اخبار و ستارگان

 

روسی  یک زبان طبیعی از خانواده‌ی زبانی هندواروپایی از شاخه اسلاوی شرقی است که روس‌ها در شرق اروپا بدان گفتگو می‌کنند. این زبان در روسیه، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان یک زبان رسمی است و در سراسر قفقاز، آسیای مرکزی و تا حدودی در کشورهای بالتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسی به خانواده زبان‌های هندواروپایی تعلق دارد و یکی از چهار عضو زنده زبان‌های اسلاوی شرقی است. درک متقابل بالایی میان روسی، بلاروسی و اوکراینی وجود دارد.
روسی زبان دفاکتوی رسمی اتحاد جماهیر شوروی تا زمان فروپاشی آن در ۲۶ دسامبر ۱۹۹۱ بود. روسی کماکان به عنوان زبان رسمی یا در زندگی عمومی در تمام کشورهای پساشوروی استفاده می‌شود. شمار بالایی از روسی‌زبانان را می‌توان در کشورهای دیگر مانند اسرائیل و مغولستان یافت.

زبان روسی زبان سختی نیست
زبان روسی به هیچ وجه به اندازه ای که از آن غول ساخته اند سخت نیست. شاید کمی در الفبا و گرامر شما نیاز به ارائه زمان بیشتری داشته باشید. در بخش تلفظ زبان روسی کمی باید حوصله داشت و خوب گوش کرد. برخی کلمات شاید برای تلفظ نیاز به انرژی زیادی داشته باشند.

یکی از کتاب های مناسب برای یادگیری زبان روسیه سری کتاب های راه روسیه میباشد که در موسسه ارتباطات تدریس می‌شود،، در جلد اول این کتاب که سطح آن A1 می باشد. زبان آموزان با اصول اولیه زبان روسی آشنا می شوند و آن ها را به صورت کاربردی یاد می گیرند کتاب های بعدی تا سطح پیشرفته این زبان را پوشش می‌دهد که همه این سطوح در آکادمی ارتباطات آموزش داده می‌شود. اساتید حرفه ای و نیتیو این زبان در آکادمی ارتباطات مشغول تدریس این زبان میباشد .
دوره های خصوصی و نیمه خصوصی زبان روسی در همه مراکز ارتباطات تدریس می‌شوند ‌‌.
آکادمی ما اولین و معتبر ترین موسسه در آموزش زبان روسی در کرج و تهران میباشد.

روسی پرگویشورترین زبان مادری در اروپا و از نظر جغرافیایی گسترده‌ترین زبان در اوراسیا است.این زبان همچنین با داشتن بیش از ۲۵۸ میلیون گویشور کل در سراسر جهان گسترده‌ترین زبان اسلاوی است.روسی از نظر شمار گویشوران بومی هفتمین و از نظر شمار کل گویشوران هشتمین زبان جهان است. این زبان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل است. روسی (۸٪) پس از انگلیسی (۶۰٪) دومین زبان مورد استفاده در اینترنت به‌شمار می‌رود.

روسی با خط سیریلیک نوشته می‌شود. الفبای روسی در سده دهم میلادی پدید آمد و متشکل از ۳۳ حرف است که در چندین دوره اصلاحاتی بر آن اعمال شده‌است.

 

شهرهای مهم روسیه
مسکو، قلب تپنده روسیه
سنت پترزبورگ، جواهر فرهنگی روسیه
نووسیبیرسک، آثار معماری خاص
یکاترینبورگ: قلب تپنده اورال
نیژنی نووگورود: زیبایی تاریخی در محل تلاقی رودخانه‌ها
کازان: میراث فرهنگی تاتارستان
چلیابینسک: آسمانی از تاریخ و صنعت
اومسک: دروازه سیبری و میراث فرهنگی

چند غذای معروف و سنتی روسی
بلینی (پنکیک روسی) غذاهای روسی به شدت تحت
بیف استروگانف
سیرنیکی
کاشا (فرنی)
بورش
اوکروشکا
پیروزکی

برای شرکت در دوره های اموزش زبان روسیه ای  در موسسه زبان ارتباطات به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود مراجعه کنید.

شعبه تهران مرکز انلاین : 09907210197
شعبه کرج : 09907210193
شعبه گوهردشت :09907210192
شعبه عظیمیه:09907210194